Alla inlägg den 24 september 2014

Av Du med - 24 september 2014 22:15

Vem kom på att lördag och söndag skulle vara de lediga dagarna i veckan? När blev söndag en speciell dag att vara röd och varför?

Jag älskar att jobba på helgerna! Men jag förstår inte varför inte måndag och tisdag lika väl kan vara helgen som lördag och söndag? Vad spelar de för roll? För ungdomarna kanske de vill gå och och festa men om de inte visste att lördag och söndag skulle vara den lediga dagen så skulle de ju lika väl kunna festa en annan dag? You tell me?! Vad är de för jävla svenne fasoner att bara jobba lite då och då? Jag älskar att jobba! De är kul! Vad jag tycker om lata människor nämner jag i senare inlägg...


Kram Du med!

Av Du med - 24 september 2014 22:03

Jag vet att du har mycket åsikter! Det har jag också! Jag är säker på att jag inte är ensam om dessa tankar. Du tycker kanske inte som jag! Men de gör någon annan!

I denna bloggen kommer du få höra ärlighet från en medel svensk. Samhällets fram och baksida på ett humoristiskt sätt i extremt starka åsiktsinlägg! Du hänger väl på? Vad är din åsikt? Har du något du vill jag tänker till om? Tell me!

Kram från DU MED!

Presentation


En stark åsiktsblogg där samhällets händelser tas upp på ett humoristiskt men extremt allvarligt sätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards